Linda Enmark

- Mitt liv, min vardag

At work!

Har lunch nu så jag tänkte jag kunde skriva några rader. :-)
Jobbar och står i under veckorna. I lördags så var vi iväg på en långtur med skotern! Härligt väder var det så vi begav oss ut för att åka till en stuga som det visade sig att dom hade fått för sig att flytta! :-) Så när vi väl kom fram och såg att stugan inte fanns kvar så begav vi oss istället tillbaka mot byn igen för lite fika! :-) Stannade även till en sväng i Kanis för att möta upp en vän som var där.
Lördagkväll var det dax för hockey och nån öl och lite främmande och sen begav vi oss till sambons ena moster där vi spenderade kvällen ochsen begav oss ut för lite festligheter. :-) Det var dock inte riktigt tänkt så men kul hade vi och var hemma igen där vid fyra söndagmorgon! :-D
Igår hade jag min lediga måndag så då var jag och Betty ut och lunchade och sen tig jag tag i att montera dom spotlights som skulle upp i köket! Är inte riktigt klar med det än men snart så är alla uppe! :-)
Det var lite kort och gott om helgen! Nu ska jag gå in och jobba igen! :-)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: