Linda Enmark

- Mitt liv, min vardag

Sjukstuga!

Nu är det ett tag sen sist jag skrev.. Har hunnit hända endel sen sist, både bra och dåligt! ;-) Var till stan i onsdags för att handla Daniels present och tur var väl det när jag vaknade natten till torsdag med magsjuka! Usch!! :-(
Förstod nästan att jag skulle åka på det eftersom att det nu har spridit sig och tagit sig till jobbet! Så därför har uppdateringen uteblivit nu ett tag.
Vi har även hunnit köpa oss en ny skoter! Vi skulle hämta den i torsdags när jag givetvis då fick magsjuka så jag fick hålla mig hemma och kurera mig medan sambon fick åka och hämta skönheten! ;-) Så lördag var jag lite piggare så då tog vi oss iväg på premiärturen! Helt underbart! :-)
Sen så var ju planerna att vi skulle ha middagsbjudning och fest lördagkväll men det blev ju tyvärr ingenting av det då när jag hade haft magsjuka och vi förberedde oss på att Daniel också skulle åka på det men tack och lov så har han klarat sig än iaf! Peppar peppar...
Igår firade vi ju då sambon som fyllde år så då var det släkten här i princip hela dagen! Han var då nöjd över dagen och alla fina presenter så det var en toppendag! :-D
Idag har jag min lediga dag så jag har varit upp med en smörgåstårta på Daniels jobb och jag fick då godkänt på den så nu behöver jag inte oroa mig längre för att den inte ska gå att äta! :-) Har även hunnit med lite andra småärenden och nu inväntar jag ett samtal från ett försäkringsbolag. Funderar på att ta mig an att rensa bland alla papper i pärmarna? Får se om jag gör det eller inte. :-)
Nu ska jag däremot gå och fundera ut dagens middag och försöka förbereda så det är klart så vi hinner äta innan kvällens främmande dyker upp! :-)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: