Linda Enmark

- Mitt liv, min vardag

Helg och ledigt!

Lördag idag.. Igår efter jobbet så åkte vi till Luleå så jag fick prova ut någon ny skoterdress. :-) Det "råkade" även bli så vi åt på Max! Haha. Gott var det! Nu sitter jag och inväntar hockeyn som börjar vid 14 tiden och efter den matchen så blir det nästa match som är 18.30. Så det innebär att denna dag kommer att bestå mest av hockey. :-) Ska även städa lite hade jag tänkt! Skönt när det är gjort. I övrigt så får vi se vad helgen har att bjuda på. :-)
Året började iaf mycket bättre än vad jag hade väntat mig. Fick ett väldigt bra besked i torsdags som jag önskar att jag hade kunnat dela med mig av nu men det går tyvärr inte.. Inte än iaf! :-D
Sitter även och drömmer mig bort utomlands till värmen. Sol, bad, god mat och bara vara. :-) Vet bara inte vars jag vill.. Finns ju hur många ställen som helst att välja på. Vill dock inte att det ska vara alltför dyrt att vara där man semestrar.. Är det någon som har något bra tips så får ni gärna dela med er! :-D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: