Linda Enmark

- Mitt liv, min vardag

Nytt år, nya möjligheter!

Har funderat på att kanske ge bloggen en chans igen. Vi får se hur det blir med det. Brukar ju inte "ha tid", ork eller veta vad jag ska skriva så därför får vi se om det blir av eller ej.. Dock har jag raderat allt gammalt för att isf ge bloggen en helt ny start.
Vi har iaf ett nytt år med nya möjligheter nu, år 2013. Har hänt mycket sen jag bloggade sist, både bra och dåligt.. Vi har bl.a hunnit köpa hus, flytta in, renovera i princip hela huset invändigt. Det som vi inte har gjort men som vi vill göra så småningom är lägga nya golv, nytt badrum och byta resterande fönster. :-)
Jag tänkte innan vi började med renoveringen att vi skulle ta före och efter bilder på allt vi gör men hann ju glömma bort vissa förebilder tyvärr! :-( Är ju så kul att ha kvar och kunna se på sen också och blicka tillbaka för att se allt man gjort! :-) Nu har vi påbörjat renoveringen i garaget lite smått. Tyvärr så var det inget varmgarage när vi köpte huset så det ska rivas innerväggar och isoleras mm så det blir varmt. Vi har tagit bort en vägg så ett förråd som var "bakom" garaget försvinner och garaget blir större. Alla hyllor och bänkar är också borta. Men isoleringen får nog vänta ett tag. Kanske fram till våren.
Det är endel av det som är gjort. Ska kanske försöka skriva ett inlägg med det vi har gjort hittills. :-)

I övrigt så har både jul och nyår varit jättebra! Många fina klappar. Lugnt och skönt med massor av mat och andra nyttigheter! ;-) Men det är väl så det ska vara. :-)
Nu ska jag se om jag får i mig någon frukost och ta mig en dusch.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: