Linda Enmark

- Mitt liv, min vardag

Torsdagkväll!

Har hunnit med mycket idag! Jobbat, tvättat, städat, monterat spotlights under köksskåparna, handla, en sväng till Storsund, lagat mat och en hel del annat! :-D Nu har jag precis satt mig ner i soffan och funderar om jag ska orka slänga en färg i håret eller om jag ska försöka hinna det imorgon efter jobbet?
Var lite kris på jobbet imorgon så jag tog på mig några timmar extra så det lär bli stressigt imorgon när jag slutat. Vi ska nämligen ha främmande och hockeykväll hos oss imorgon. Längtar verkligen! :-)
Annars har vi inte så mycket planerat i helgen. Eventuellt utgång på lördag men vi får se hur det blir med det! :-) Ska bli skönt med lite ledigt.
Tror ändå jag går och slänger i en färg i håret iaf! :-D
Vad ska ni andra göra i helgen? :-)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: